Zakupy hurtowe
WYDARZENIE DLA OSÓB I FIRM CHCĄCYCH ROZPOCZĄĆ SEZONOWY HANDEL FAJERWERKAMI - EDYCJA 2024
DATA: 28.09.2024, godzina: 18:00
MIEJSCE: Sklep główny PyroTech SHOP - Łódź, ul. Franciszkańska 66/68 (link do nawigacji)
Jak wziąć udział w wydarzeniu? Napisz maila na hurt@pyrotech.pl podając nazwę firmy/imię i nazwisko, numer telefonu oraz liczbę osób jaka miałaby wziąć udział w wydarzeniu. W mailu zwrotnym otrzymają Państwo potwierdzenie rejestracji w wydarzeniu. UWAGA! Liczba miejsc jest ograniczona. Prosimy nie zwlekać z rejestracją.
Jest to spotkanie dedykowane osobom zaczynającym sezonowy handel fajerwerkami, na którym:
- Udzielimy bezpłatnych konsultacji, jak poprowadzić tegoroczny handel w sposób jak najbardziej rentowny oraz bezpieczny,
- Poznacie osoby z branży i wymienicie się doświadczeniami,
- Tego dnia oraz 3 dni od prezentacji Uczestnicy będą mieć możliwość złożenia zamówienia z EKSTRA rabatem -5 %,
- Zjecie pyszny poczęstunek i wypijecie lampkę Prosecco,
- Zapoznacie się z całorocznym biznesem pirotechnicznym oraz naszym asortymentem akcesoriów imprezowych i balonów.
Zostaną omówione również poniższe kwestie:
- jak przygotować się na ewentualną kontrolę ze straży pożarnej - jak łatwo spełnić prawne aspekty sprzedaży fajerwerków,
- polityka cenowa na stoiskach,
- kim jest klient kupujący na stoisku/w punkcie sezonowym,
- jaki towar powinien być na stoisku, aby klienci nie porównywali cen z innymi punktami / marketami (KLUCZOWY ELEMENT),
- kiedy rozpocząć handel,
- jak sprzedawać więcej,
- jak zabezpieczyć się przed kradzieżą,
- komu nie można sprzedawać pirotechniki i dlaczego warto tego pilnować.
Jeżeli pojawią się dodatkowe pytania, odpowiemy na nie wszystkie.
ZAKUPY HURTOWE (Z RABATEM) SĄ MOŻLIWE WYŁĄCZNIE PO AKTYWOWANIU FUNKCJI ZAKUPÓW HURTOWYCH PRZEZ OBSŁUGĘ SKLEPU. AKTYWACJA NASTĘPUJE PO WERYFIKACJI KLIENTA. W PRZYPADKU ZBYT DUŻEJ LICZBY ZAMÓWIEŃ ZASTRZEGAMY SOBIE PRAWO DO NIE AKTYWOWANIA TEJ FUNKCJI.
Jak złożyć zamówienie hurtowe?
- Załóż konto klienta w sklepie hurtownia-fajerwerki.pl
- Napisz na maila hurt@pyrotech.pl, że chcesz złożyć zamówienie hurtowe i podaj email, na które zostało założone konto klienta,
- W najszybszym możliwym czasie przypiszemy do Twojego konta status klienta hurtowego dzięki czemu rabaty naliczać się będą automatycznie zgodnie z tabelą rabatową poniżej,
- Złóż zamówienie, opłać i czekaj na dostawę.
Czas realizacji zamówienia wynosi ok. 3 dni.
Jeżeli interesuje Państwa większa ilość towarów, a nie występują one na platformie, to prosimy o informację.
Platforma internetowa jest podpięta do jednego magazynu, z którego jesteśmy w stanie zrealizować zamówienie w trybie "ekspres" w ciągu 3 dni. Sprowadzanie towarów z innych magazynów jest możliwe, ale wydłuży proces realizacji zamówienia.
Kontakt ws. zamówień hurtowych:
kom: + 48 570-250-392
mail: hurt@pyrotech.pl
TABELA RABATOWA DLA HURTOWNIKÓW
progi w wartościach brutto
Inne ogólne informacje:
- jeżeli chcesz prowadzić handel pirotechniką (w szczególności sezonowo), to jesteś w idealnym miejscu!,
- jesteśmy największą hurtownią pirotechniki w centralnej Polsce,
- minimalna wartość zamówienia musi wynieść 5000 zł brutto,
- rekomendowaną formą dostawy jest wysyłka towaru na paletach do Klienta "pod drzwi" - szczególnie jeżeli nie są Państwo z centralnej Polski,
- wysyłka towaru następuje wyłącznie po przedpłacie - możecie łatwo zweryfikować renomę naszej hurtowni,
- nie prowadzimy sprzedaży w formie "komisowej" - nie dajemy towaru "w komis",
- przy zamówieniach hurtowych nie ma możliwości zwrotu niesprzedanego towaru - prosimy o przemyślane zakupy,
- bezpieczna, rekomendowana wartość zamówienia na jeden punkt sprzedaży wynosi ok 50000 zł w cenach sprzedaży,
- im wcześniej złoży się zamówienie tym większy wybór asortymentu,
- zamówienia hurtowe składa się mailowo - prosimy o przesłanie zapytania na adres hurt@pyrotech.pl, a następnie otrzymają Państwo pliki z dostępnymi towarami.
Wyciąg z najważniejszych regulacji prawnych, które są konieczne do sprzedaży fajerwerków przedstawiamy poniżej. Są to te elementy ustawy, które są w praktyce kontrolowane przez służby np. Policję, czy straż pożarną (jeżeli w ogóle dotrze do Was jakaś kontrola) - na podstawie wielu lat praktyki. Pozostałe w tym miejscu pomijamy.
- stoisko powinno być wyposażone w co najmniej dwie gaśnice pianowe o minimalnej 6-litrowej pojemności środka gaśniczego (z ważną legalizacją) oraz koc gaśniczy - (dobrze zakupić "znak gaśnicy" do oznaczenie punktu p.poż.),
- prowadzenie sprzedaży wyrobów pirotechnicznych w innych obiektach musi odbywać się wyłącznie na wyodrębnionych do tego celu stoiskach, bez możliwości sprzedaży samoobsługowej (TOWAR PODAJE SPRZEDAWCA! - polecamy wydrukować taką kartkę i egzekwować tę zasadę),
- sprzedaż fajerwerków jest dozwolona wyłącznie osobom pełnoletnim - polecamy wydrukować kartkę "sprzedaż wyłącznie osobom pełnoletnim (18+) i bezwzględnie egzekwować tę zasadę,
- w Polsce można sprzedawać wyłącznie fajerwerki klas F1, F2, F3, T1 oraz P1 (wiemy, że to Państwu nic nie mówi), muszą również posiadać instrukcję obsługi w języku polskim - kupując fajerwerki u nas wszystkie te warunki są spełnione.
Porady od naszej hurtowni fajerwerków dotyczące handlu na stoisku sezonowym:
- dobrze zakupić dodatkowy znak "zakaz palenia" i bezwzględnie pilnować, aby do stoiska nie zbliżał się nikt ze źródłem otwartego ognia,
- stosujcie bezpieczne źródła ciepła - absolutnie odpadają wszystkie, które generują otwarty ogień, trzymajcie je również jak najdalej się da od towaru. W przypadku stoisk najbezpieczniejsze są grzejniki olejowe (jeżeli zasilacie je z kilkumetrowej szpuli, to ją rozwińcie! - w przeciwnym wypadku się nagrzeje i może spowodować pożar! Grzejniki elektryczne, to duże obciążenie dla sieci - stosujcie szpule/przewody o grubym przekroju np. 2,5 mm),
- Policja czasem żąda "pozwolenia na handel fajerwerkami" - spokojnie, coś takiego nie istnieje, ale oni zazwyczaj o tym nie wiedzą. Jeżeli kupujecie Państwo towar od renomowane hurtowni, to towar jest całkowicie legalny, bezpieczny, a jego sprzedaż nie wymaga żadnych dodatkowych pozwoleń,
- oczywiście, jak przy handlu każdym innym towarem - należy robić to zgodnie z obowiązującymi przepisami "skarbowymi" tj. np. prowadzić działalność gospodarczą - najlepiej w tej kwestii porozmawiać z księgową (jeżeli nie macie Państwo jeszcze działalności).